Nombre de messages : 97 Age : 61 Localisation : Singapore Mon Brompton: : 2xMark1, '97 Mark2 L5, M6R, H3Lx, M11L Date d'inscription : 09/09/2014
Sujet: Cool and Breezy morning ride on my mk1 Jeu 16 Oct 2014, 04:37
Good morning my friends!..the sky appeared to open up, but rain didn't come, and the early morning ended with beautiful cool breezy one instead that I had to go for a quick spin…!
[French by Google]
Bonjour mes amis! .. Le ciel semblait ouvrir, mais la pluie ne vient pas, et le début de la matinée a pris fin avec une belle brise fraîche à la place que je devais aller faire un tour rapide …!
Greg Choong Older Brompton Bicycles (OBB)
relax-max Vénérable Grand Maître
Nombre de messages : 1868 Age : 59 Localisation : Antwerpen, Belgique Mon Brompton: : M6L rouge/noir (comme sur le logo!) Date d'inscription : 11/03/2011
Sujet: Re: Cool and Breezy morning ride on my mk1 Jeu 16 Oct 2014, 12:57
he is nice condition! but i don't like bromptons with a kickstand! brompton has such a lovely parking stand ...
il est en bonne condition! mais j'aime pas les bromptons avec une béquille! brompton a une position parking si typique ...
Greg Choong Habitué du coin
Nombre de messages : 97 Age : 61 Localisation : Singapore Mon Brompton: : 2xMark1, '97 Mark2 L5, M6R, H3Lx, M11L Date d'inscription : 09/09/2014
Sujet: Re: Cool and Breezy morning ride on my mk1 Jeu 16 Oct 2014, 16:47
Thanks relax-max… especially on the Mark 1 bikes, the clearance between the rack and floor is way too small when folded, that's why you could only find scratched and rusty racks on mk1 unfortunately.
[French by Google]
Merci Relax-max ... surtout sur les vélos Mark 1, la distance entre la grille et le sol est beaucoup trop petit une fois plié, qui est pourquoi vous ne pouvais trouver rayé et racks rouillés sur mk1 malheureusement.
relax-max a écrit:
he is nice condition! but i don't like bromptons with a kickstand! brompton has such a lovely parking stand ...
il est en bonne condition! mais j'aime pas les bromptons avec une béquille! brompton a une position parking si typique ...